annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E69288 Draadloze hoofdtelefoon

13 ANTWOORDEN 13
riz
Trainee
Bericht 1 van 14
6.755 Weergaven
Bericht 1 van 14
6.755 Weergaven

E69288 Draadloze hoofdtelefoon

Beste ik had een vraag over deze koptelefoon

 

ik heb deze lang geleden gekocht ik heb geen garantie meer er op 

 

het probleem is het laad niet meer op als ik het er op zet het werkt alemaal maar opladen wilt het niet doen ik heb andere herlaadbare batterij op gezet maar er gebeurt niets 

13 ANTWOORDEN 13
daddle
Superuser
Bericht 11 van 14
2.310 Weergaven
Bericht 11 van 14
2.310 Weergaven

Hey, bedoel jij met doc (means document) a dock (of dok in Nederlands), (transmitter-station met plaats de hoofdtelefoon eop te setten))

There is no reason that after not using the dock voor 1-2 years, the charging unit suddenly does not work anymore, except, it was connected constantly to the wall outlet.

Sorry, ik ben geen electronic expert, en ik heb ook geen 'schema' voor de electronic. Ask for Medion.

Misschien kan en lokaale PC or Electronic-Repair-Shop helpen. 

Your pictures will be visible only on monday. Sorry for the mix dutch/english.

groetjes, daddle

Edit: Misschien zit van binnen op het printplaatje een zekeringetje?

En stuur mij de nummertjes die op het toestel (of op de originele pakje) staan MD, MSN en SN-Nummer.

 

daddle
Superuser
Bericht 12 van 14
2.302 Weergaven
Bericht 12 van 14
2.302 Weergaven

@riz

Heb jij al geprobert de Accus extern opteladen,  dann in de koptelefoon in te zetten funktioneert dan de transmissie en ontvangst op de hoofttelefoon?

daddle
Superuser
Bericht 13 van 14
2.289 Weergaven
Bericht 13 van 14
2.289 Weergaven

@riz

 

Here at Amazone a new E69288 with  - 10,-€ extra Rabat 39.75 €!

-> https://www.amazon.de/MEDION-Digitale-Funkkopfhörer-Wireless-Reichweite-schwarz/dp/B00S50BU88?ref=as...

groetjes, daddle

riz
Trainee
Bericht 14 van 14
2.283 Weergaven
Bericht 14 van 14
2.283 Weergaven

Beste Daddle 

 

Ik ben een arme student ik hoopte dat ik het gemaakt kreeg maar dat gaat jammer genoeg niet bedankt voor al je hulp je hielp me meer dan de medion premuim support ik zal de batterijen maar appart opladen 

 

Groeten Riz

 

♥ daddle

13 ANTWOORDEN 13