annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Softtonic office 2021 niet bijgeleverd

OPGELOST
9 ANTWOORDEN 9
Stefannipius
New Voice
Bericht 1 van 10
3.674 Weergaven
Bericht 1 van 10
3.674 Weergaven

Softtonic office 2021 niet bijgeleverd

  • Nieuwe laptop ontvangen maar zonder de bij gekichte softmaker office software. Klantencervice was niet meer bereikbaar. Iemand een idee voor een oplossingsrichting? Vragen om een cd rom na te laten sturen? Een code wat een download mogelijk maakt? Of laptop terug..?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Girlnod
Moderator
Bericht 7 van 10
3.636 Weergaven
Bericht 7 van 10
3.636 Weergaven

Hallo @Stefannipius,

 

Wanneer er een softwarebon niet meegeleverd is dan kun je het beste contact opnemen met medion zelf. Zij zullen alsnog de bon met de code nasturen zodat je de software kan installeren.

 

Groetjes,

Girlnod.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 10
3.666 Weergaven
Bericht 2 van 10
3.666 Weergaven

Hallo @Stefannipius en welkom

de productbeschrijving zegt: Waardebon (Voucher) SoftMaker Office 2021

maar meer kan ik er niet over vinden.🤔

er is geen voucher bij de levering inbegrepen?

bel morgen de support, het wordt snel opgelost😊

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Stefannipius
New Voice
Bericht 3 van 10
3.661 Weergaven
Bericht 3 van 10
3.661 Weergaven

Hallo @Fishtown .

Bedankt voor je reactie.

Ik heb toch echt de laptop inclusief het softwarepakket office 2021 van softmaker aangeschaft...

Staat ook op de factuur.. Zal morgen opnieuw gaan bellen.....  😞   of misschien dat een medewerker dit leest of zo...

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 10
3.658 Weergaven
Bericht 4 van 10
3.658 Weergaven

Hi @Stefannipius 

het is eerder voorgekomen dat het niet bij de levering van het apparaat was inbegrepen, zie hier:

https://community.medion.com/t5/Anwendungen/Softmaker/m-p/101017#M749

maar je krijgt je softmaker in elk geval

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Stefannipius
New Voice
Bericht 5 van 10
3.654 Weergaven
Bericht 5 van 10
3.654 Weergaven

Hi @Fishtown ,

Ik ben onder de indruk van je Duits!

Zeer knap.

Wat betreft mijn betaalde software...

Ik ga opnieuw bellen.

Maar eerst zien, dan geloven...

Fishtown
Superuser
Bericht 6 van 10
3.646 Weergaven
Bericht 6 van 10
3.646 Weergaven

Hi @Stefannipius  ik heb nog dit gevonden:

https://www.medion.com/de/shop/p/einsteiger-pc-medion-akoya-e42015-intel-core-i3-10100-windows-10-ho...

het zegt:

SoftMaker Office 2021-tegoedbon

Als MEDION-klant bieden wij u SoftMaker Office, het naadloos compatibele kantoorpakket "made in Germany" - permanent bruikbaar onder Windows, Mac en Linux.

Het biedt alles wat u van een professioneel kantoor mag verwachten: een uitstekende tekstverwerker, een krachtige spreadsheet en een eersteklas presentatieprogramma.

Zo krijgt u het nieuwe kantoorpakket:

1. Open een browser en ga naar de volgende URL: www.softmaker.com/go/medion-de

2. Download en installeer SoftMaker Office.

3. Start een van de SoftMaker Office-programma's en voer uw productsleutel in.

doei Fishtown

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Girlnod
Moderator
Bericht 7 van 10
3.637 Weergaven
Bericht 7 van 10
3.637 Weergaven

Hallo @Stefannipius,

 

Wanneer er een softwarebon niet meegeleverd is dan kun je het beste contact opnemen met medion zelf. Zij zullen alsnog de bon met de code nasturen zodat je de software kan installeren.

 

Groetjes,

Girlnod.

Stefannipius
New Voice
Bericht 8 van 10
3.633 Weergaven
Bericht 8 van 10
3.633 Weergaven

Ik heb een mail ontvangen van mediion..

Moet eerst een papier handel met handtekeningen en brieven aanleveren voordat ze mijn case uberhaupt in behandeling gaan nemen... 😞

 

Beter om mijn verlies te nemen en wat meer te betalen voor microsoft denk ik. Gaan wel een 0 sterren beoordeling worden voor de klantenservice vrees ik..

Mijn coupon vergeten bij te voegen, en zo veel drempels opwerpen dat het niet loont om er achter aan te gaan... slecht.

Luke
Community Manager
Bericht 9 van 10
3.620 Weergaven
Bericht 9 van 10
3.620 Weergaven

Hallo @Stefannipius 

 


@Stefannipius  schrieb:

Hi @Fishtown ,

Ik ben onder de indruk van je Duits!

Zeer knap.


Dat komt omdat hij Duitser is...  😏

 

Groeten,

Luke


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Outy
Moderator
Bericht 10 van 10
3.568 Weergaven
Bericht 10 van 10
3.568 Weergaven

Hey @Stefannipius ,

 

Het komt ook voor dat de voucher waar de code opstaat in de doos is blijven zitten.

Heb je de doos nog eens nagekeken? Het is net een envelop en kan zichzelf verstoppen achter de flappen van het karton.

 

De Service medewerkers zullen je vragen om een aankoopbewijs en dergelijk, zodra die ontvangen zijn zullen ze meestal een nieuwe code toesturen. 

 

Groetjes,

Outy

9 ANTWOORDEN 9