annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Instelling Internetradio met DAB+ MD87805

3 ANTWOORDEN 3
Philippevdd
Trainee
Bericht 1 van 4
2.185 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.185 Weergaven

Instelling Internetradio met DAB+ MD87805

Hallo, hoe doe ik het om een netwerksleutel in te voeren voor Public Wifi. Ik vul een login in maar ben verplicht op OK te duwen! Had graag geweten hoe ik een Login + een paswoord kan invoegen (public wifi)?

 

Dank bij voorbaat.

 

 

Philippe

3 ANTWOORDEN 3
Kakkinel
Moderator
Bericht 2 van 4
2.176 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.176 Weergaven

@Philippevdd 

 

Ik heb even voor je in de handleiding gekeken en het volgende terug gevonden:

Voer met de cijfer-/tekentoetsen op de afstandsbediening de netwerksleutel voor het wifi-access point inofvoer de netwerksleutel in met behulp van de draaiknop op het apparaat:Kies met de draaiknop een teken en druk op OK om uw keuze te bevestigen.Om een teken te wissen, kiest u de optie BKSP en drukt u op OK.Als u de invoer wilt afbreken, kiest u de optie CANCEL en drukt u op OK.
 
Als u de netwerksleutel hebt ingevoerd, kiest u de optie OK en bevestigt u uw keuze met OK.Het apparaat slaat de sleutel op, zodat deze niet opnieuw hoeft te worden inge-voerd als er opnieuw verbinding met het netwerk wordt gemaakt.Het apparaat maakt nu verbinding met het netwerk. Het apparaat geeft een melding, als de verbinding met succes tot stand is gebracht. Druk ter bevestiging op OK.Als het netwerk verbinding heeft met internet, kan het apparaat nu via het netwerk media weergeven en internetradiozenders ontvangen.
 
Hopelijk is het zo mogelijk om de netwerksleutel in te geven.
 
Groet
Kakkinel

 

 

Philippevdd
Trainee
Bericht 3 van 4
2.171 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.171 Weergaven

Ik probeer het uit als ik tijd heb! 

 

In ieder geval bedankt.

 

Philippe

Philippevdd
Trainee
Bericht 4 van 4
1.558 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.558 Weergaven

Intussen reeds opgelost daar ik iets zag op het Display.

 

Toch bedankt voor de hulp...

3 ANTWOORDEN 3