annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION AKOYA PC P5397 I

7 ANTWOORDEN 7
Phluppe
Beginner
Bericht 1 van 8
4.550 Weergaven
Bericht 1 van 8
4.550 Weergaven

MEDION AKOYA PC P5397 I

5 maanden oud, doet buiten het blauwe lampje niets meer, wacht nog steeds op mijn vouncer voor herstel dit na talloze keren van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met telkens dezelfde standaard procedures om de pc zogezegd terug op gang te krijgen.
Iemand enig idee wat er kan aan mankeren of waar je wel gehoor kan krijgen.

7 ANTWOORDEN 7
Anu
Scientist
Bericht 2 van 8
4.526 Weergaven
Bericht 2 van 8
4.526 Weergaven

Hoi @Phluppe

 

Ik denk toch dat je daarvoor bij Medion zelf moet zijn. Mijn ervaring in het verleden is dat je de voucher meestal binnen een paar uur binnen hebt. 

 

Groetjes. 

Anu

daddle
Superuser
Bericht 3 van 8
4.520 Weergaven
Bericht 3 van 8
4.520 Weergaven

@Phluppe

 

Ik snap niet helemaal wat jij al alles geprobeerd hebt.

Maar onafhankelijk daarvan, heb jij al de zogenoemde "Reststromentladung" geprobeerd? Af en toe gaat Windows in een soort of diepvries-slaap en je kunt de PC alleen eruit halen indien je hem compleet stroomlos maakt.

1. 220-V Verziening afhalen

2. Als die PC of Laptop een accu heeft deze eruit halen.

3  Daarna 15 seconds de In/Uit-schakelaar indrukken en ingedrukt fasthouden.

4. 220V aansluiten (bij Laptops accu weer inzetten en deze eerst een quartiertje opladen), en de PC/Laptop opnieuw starten.

 

 Groeten, daddle

Phluppe
Beginner
Bericht 4 van 8
4.500 Weergaven
Bericht 4 van 8
4.500 Weergaven

Als een paar uur 14 dagen en veel gemail is dan klopt dit wel,ook een poging van 27 min bellen hielp niks.
Phluppe
Beginner
Bericht 5 van 8
4.497 Weergaven
Bericht 5 van 8
4.497 Weergaven

Helpt niets, de Medion oplossing voor al u problemen.
Anu
Scientist
Bericht 6 van 8
4.479 Weergaven
Bericht 6 van 8
4.479 Weergaven

Hoi @Phluppe

 

Dit is een community waar gebruikers elkaar proberen te helpen, als je zo sarcastisch meent te moeten reageren op welgemeende adviezen, denk ik niet dat men in de toekomst nog veel zin heeft om je te proberen te helpen. 

Ik raad je aan contact op te nemen met Medion zelf.

 

Groetjes, 

Anu

Phluppe
Beginner
Bericht 7 van 8
4.473 Weergaven
Bericht 7 van 8
4.473 Weergaven

Beste
Blijkbaar heb je niet gelezen waar dit bericht over gaat.
daddle
Superuser
Bericht 8 van 8
4.454 Weergaven
Bericht 8 van 8
4.454 Weergaven


Phluppe schreef:
....
...dit na talloze keren van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met telkens dezelfde standaard procedures om de pc zogezegd terug op gang te krijgen.
.....

Ik weet niet of dit een nederlandse idiom is, maar voor mij verklaart het niet wat jij  alles met je PC al geprobeert hebt. Wist ook tot nu toe nog niet dat het een term voor service of reparatie van digitale equipment is.

Maar jij bent wel een beetje weinig beleeft. Geen anspraak, niet ingaan op een verleende poging jouw te helpen, en dann nog deelnemers hier verklaren zij hebben de inhoud van de thread niet begrepen.

There is no need for reply, I don't think anybody will bother to read your posts nor answer to it anymore.

daddle

7 ANTWOORDEN 7