annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix op smarttv?

6 ANTWOORDEN 6
Klover
Newcomer
Bericht 1 van 7
45.695 Weergaven
Bericht 1 van 7
45.695 Weergaven

Netflix op smarttv?

Goedemiddag allen, Ik heb een 50" LED smart-tv (MD30835), en ik wil hier graag netflix op kijken, nu staan er al een aantal standaard apps op de TV, maar netflix niet en ik vind ook geen mogelijkheid om deze te installeren. Komt hier nog een update voor of gaat het gewoon niet werken? Groetjes, Klover
6 ANTWOORDEN 6
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 7
45.426 Weergaven
Bericht 2 van 7
45.426 Weergaven

Hoi @Klover, Welkom bij de community. Voor zoveel ik weet is het niet mogelijk om eigen apps te installeren. Of hier nog een update komt, weet misschien iemand van de Medion medewerkers b.v. @RS13. Groetjes! Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
RS13
Master NL
Bericht 3 van 7
45.415 Weergaven
Bericht 3 van 7
45.415 Weergaven

Goedemorgen @Klover en @Iks-Jott

 

De TV heeft inderdaad geen mogelijkheid om extra apps bij te installeren, dit is vooralsnog helaas ook niet iets wat we door middel van een update kunnen toevoegen. 

Om alsnog netflix op de TV te kunnen bekijken zou je bijvoorbeeld een tablet of notebook rechtstreeks aan kunnen sluiten op de TV, of een extern apparaat zoals de Medion Zoombox aansluiten om zo Netflix naar de TV te kunnen streamen.

 

Groeten,

Paul 

Contessa
Explorer
Bericht 4 van 7
45.407 Weergaven
Bericht 4 van 7
45.407 Weergaven

Hallo @Klover

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
JamesH
New Voice
Bericht 5 van 7
18.237 Weergaven
Bericht 5 van 7
18.237 Weergaven

Hallo Klover, heb je al via de webportal naar de website van Netflix gesurfd , ik vond dit bericht bij Netflix op de site, misschien heb je er wat aan.:

Samen met fabrikanten proberen we ervoor te zorgen dat onze apps eenvoudig kunnen worden gevonden en gebruikt. De Netflix-app is voor de meeste tv's zichtbaar vanaf het hoofdmenu of het startscherm. Als je via jouw tv toegang hebt tot een app store waar je nieuwe apps kunt downloaden, kun je naar Netflix zoeken om te zien of de app beschikbaar is.

Soms moet je je apparaten bijwerken om de Netflix-app te zoeken en te installeren. Weet je niet zeker hoe je de systeemsoftware van je tv kunt bijwerken? Raadpleeg dan de gebruikershandleiding of neem contact op met de fabrikant. Een update garandeert overigens niet dat de app voor jouw tv beschikbaar is. Als je ervoor zorgt dat je tv up-to-date is, beschik je wel over alle beschikbare apps, waaronder Netflix.

Als de Netflix-app niet beschikbaar is op de tv die je gebruikt, kun je geschikte apparaten zoeken op devices.netflix.com. Misschien heb je thuis al een apparaat dat je kunt gebruiken voor Netflix!
Veel succes
James H
Gaston
Newcomer
Bericht 6 van 7
13.692 Weergaven
Bericht 6 van 7
13.692 Weergaven

Hallo Paul,

ik heb dezelfde tv met het zelfde probleem, krijg netflix er niet op. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?

 

Groet, Gaston

Tags (1)
Iks-Jott
Superuser
Bericht 7 van 7
13.688 Weergaven
Bericht 7 van 7
13.688 Weergaven

@Gaston

 

Dat is nog onveranderd.

De apps zitten op een server van Medion en niet op jouw tv. Dus jij kunt geen eigen apps installeren. Sommige Medion toestellen hebben Netflix wel en ook een Netflix toets op de afstandbediening.

Een oplossing is b.v. het gebruik van een Amazon Fire stick, want daar zit ook Netflix op.

Groetjes

Iks-Jott

 

Edit: Voor het geval dat de stick bij Amazon NL niet verkrijgbaar is:

https://www.google.nl/search?source=hp&ei=QWhwWpbDPIvOwAL5z7xI&q=tv+box+kopen&oq=tv+box&gs_l=psy-ab....

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
6 ANTWOORDEN 6