annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® LIFE® P18999 Netflix????

9 ANTWOORDEN 9
urbainvg
Newcomer
Bericht 1 van 10
7.395 Weergaven
Bericht 1 van 10
7.395 Weergaven

MEDION® LIFE® P18999 Netflix????

Kan je op de 

MEDION® LIFE® P18999

de netflix app installeren en rechtstreeks op de TV netflix gebruiken?

 

Alvast bedankt.

Tags (1)
9 ANTWOORDEN 9
Anu
Scientist
Bericht 2 van 10
7.226 Weergaven
Bericht 2 van 10
7.226 Weergaven

Hoi @urbainvg

 

Zover ik weet is het niet mogelijk om zelf apps etc. op de TV te installeren, dus als het niet standaard al geinstalleerd is zal het niet gaan. Aangezien er niet mee geadverteerd wordt ga ik er ook niet van uit dat Netflix al voorgeinstalleerd is.

 

Groetjes, 

Anu

Gaston
Newcomer
Bericht 3 van 10
6.649 Weergaven
Bericht 3 van 10
6.649 Weergaven

Heb je intussen al een oplossing gevonden?

Groet, gaston

Anu
Scientist
Bericht 4 van 10
6.642 Weergaven
Bericht 4 van 10
6.642 Weergaven

Hoi @Gaston

Zoals @Iks-Jott ook al op het andere topic aangaf, is het niet mogelijk om zelf apps te installeren op de TV, en ik verwacht ook niet dat dit ooit mogelijk gaat zijn op deze TV aangezien hij er nooit voor gemaakt is. Je zult moeten werken met een extern apparaat om Netflix te kijken.

 

Groetjes

Anu

Gaston
Newcomer
Bericht 5 van 10
6.637 Weergaven
Bericht 5 van 10
6.637 Weergaven

Bedankt voor het antwoord Anu.

Weet jij misschien welk apparaat en waar ik zoiets kan krijgen?

Groet, Gaston

Iks-Jott
Superuser
Bericht 6 van 10
6.630 Weergaven
Bericht 6 van 10
6.630 Weergaven

@Gaston

 

https://www.google.nl/search?source=hp&ei=QWhwWpbDPIvOwAL5z7xI&q=tv+box+kopen&oq=tv+box&gs_l=psy-ab....

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Gaston
Newcomer
Bericht 7 van 10
6.621 Weergaven
Bericht 7 van 10
6.621 Weergaven

Hallo,

 

Ik heb er 0,0 verstand van. Ik denk dat u er veel meer verstand van heeft. Ik heb gegoogled en vond deze, http://www.famoshop.nl/MXQ-Pro-Android-Kodi-6.0-tv-box-1GB-8GB  ......zou deze geschikt zijn? En is dit een kastje waarmee je van een gewone tv een soort smart tv kan maken? Kan ik hier dan ook tv zenders mee krijgen? ik woon in belgie en zou graag ook de nederlandese tv zenders willen zien. Ik ben zelf nederlander.

 

Groet, gaston

Iks-Jott
Superuser
Bericht 8 van 10
6.611 Weergaven
Bericht 8 van 10
6.611 Weergaven

@Gaston

 


Gaston schreef:

Hallo,

 

En is dit een kastje waarmee je van een gewone tv een soort smart tv kan maken?

Ja precies, dat is zo´n kastje.

Hier b.v. ook  https://www.bol.com/nl/p/mxq-pro-4k-android-7-1-s905w-tv-box-kodi-17-5-met-nieuwste-software-2018-mo...

 


Gaston schreef: 

Kan ik hier dan ook tv zenders mee krijgen? ik woon in belgie en zou graag ook de nederlandese tv zenders willen zien. Ik ben zelf nederlander.

 


Ik weet niet hoe het in Belgie is omdat ik in Duitsland zit. Hier kan ik bijna alle Duitse zenders ontvangen. Maar vaak bestaat er voor buitenlandse zenders een geoblocking. Dat betekend, dat je misschien van jouw locatie sommige buitenlandse zenders niet kunt ontvangen.

Bestellen, proberen en als jou niet bevalt, terugsturen.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Gaston
Newcomer
Bericht 9 van 10
6.601 Weergaven
Bericht 9 van 10
6.601 Weergaven

 hoiHoi,

 

Ik heb het besteld die wat je in de link had doorgegeven......bedankt voor de goede raad en info, ik ga eens zien wat je met zo een ding allemaal kan. 

 

De kids hier in huis zullen het wel mweten....groet, gaston

Gaston
Newcomer
Bericht 10 van 10
6.592 Weergaven
Bericht 10 van 10
6.592 Weergaven

Ik heb medion aangeschreven en kreeg dit als antwoord.:

 

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u een vraag heeft over het toevoegen van Netflix.

Wij kunnen u berichten dat helaas het niet mogelijk is om apps toe te voegen op een televisie toestel, dit werkt alleen met de reeds aanwezige voorgeïnstalleerde apps.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken we u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center

9 ANTWOORDEN 9