annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Update p10505 7.1.1 - netflix

6 ANTWOORDEN 6
guidorobben
Trainee
Bericht 1 van 7
4.764 Weergaven
Bericht 1 van 7
4.764 Weergaven

Update p10505 7.1.1 - netflix

sinds deze update, is het niet meer mogelijk om netflix te downloaden vanuit de store en te starten. Hij blijft op het zwarte scherm staan. Hierna komt de melding dat de netflix service niet bereikt kan worden. error -9. Het ziet er naar uit dat er een fout in het certificaten verhaal van 7.1.1. zit.

6 ANTWOORDEN 6
RS13
Master NL
Bericht 2 van 7
4.740 Weergaven
Bericht 2 van 7
4.740 Weergaven

Hoi @guidorobben

 

Hierover bestaat ook al een onderwerp op de Duitse community, het blijkt dat dit probleem zich voordoet met alle Intel Cherry Trail tablets die een firmware update hebben ontvangen. De technische collega's in Duitsland hebben inmiddels contact met Google waarom deze tablets niet door de "SafetyNet" test komen, ondanks dat de software correct gecertificieerd is. Op dit moment is er helaas nog niet meer info bekend.

 

Groeten, 

Paul

guidorobben
Trainee
Bericht 3 van 7
4.716 Weergaven
Bericht 3 van 7
4.716 Weergaven

hoi paul,

 

wat is de link naar die post? ik wil die post in gaten houden.

RS13
Master NL
Bericht 4 van 7
4.706 Weergaven
Bericht 4 van 7
4.706 Weergaven

Hoi @guidorobben

 

Je vind die post hier: linkje.

 

groeten, 

Paul

guidorobben
Trainee
Bericht 5 van 7
4.694 Weergaven
Bericht 5 van 7
4.694 Weergaven

update 3.4 loste het probleem niet op. Je kan nu wel netflix installeren, maar hij streamt niet.

Anu
Scientist
Bericht 6 van 7
4.682 Weergaven
Bericht 6 van 7
4.682 Weergaven

 Hoi @guidorobben

 

Via het Duitse topic wordt inderdaad hetzelfde gemeld, heb je geprobeerd netflix toegang tot de opslag te geven? Dit leek tijdelijk te werken bij 1 gebruiker. Misschien toch iets van een probleem met permissies? Verder is het even afwachten wat de mensen van Medion zelf ervan zeggen, ze zijn er zo te zien in iedergeval mee bezig. 

 

Groetjes, 

Anu

sf159753
Beginner
Bericht 7 van 7
4.612 Weergaven
Bericht 7 van 7
4.612 Weergaven

I heb het probleem op mijn P9701 (Android 7.1.2) sinds gisteren. Ik heb eergisteren een factory reset gedaan vanwege achteruitgaande prestaties van mijn tablet. Sindsdien draait de tablet weer prima, maar ik kan via de Netflix app niet inloggen (error 1009). Heb alles al geprobeerd wat Netflix support heeft aangeraden (app data verwijderen, reboot, reinstall) maar werkt allemaal niet; Netflix stelt nu dat het een software compatibiliteitsissue is en verwijst naar de fabrikant. Vreemde is dat ik een paar dagen geleden vóór de reset wel gewoon Netflix had, terwijl de tablet toen ook al op Android 7.1.2 draaide, dus dat zou niets uit moeten maken aangezien alle apps in Android in sandbox draaien... Ik post mijn issue ook op het Duitstalige forum aangezien daar meer gebruikers actief zijn.

6 ANTWOORDEN 6