annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tablet MD 60036 MSN 3002 0802 Glas stuk, is er hier iemand die een nieuw glas weet te krijgen?

6 ANTWOORDEN 6
rjp
Beginner
Bericht 1 van 7
3.727 Weergaven
Bericht 1 van 7
3.727 Weergaven

Tablet MD 60036 MSN 3002 0802 Glas stuk, is er hier iemand die een nieuw glas weet te krijgen?

Tablet is helaas gevallen en nu glas stuk, Medion heeft nog geen nieuw glas op voorraad??

Kan iemand mij hieraan helpen?

De totale reparatiekosten zijn duurder dan een nieuwe te kopen.

 

Tablet is van mei 2016

 

Tevens is de batteryduur niet wat ik ervan verwacht, is snel leeg.

 

Gaarne hulp bij oplossing.

6 ANTWOORDEN 6
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 7
3.721 Weergaven
Bericht 2 van 7
3.721 Weergaven

Hoi @rj@rjp,

 

Welkom bin de Community.

 

Heb je al op het  Internet gezocht?

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
rjp
Beginner
Bericht 3 van 7
3.717 Weergaven
Bericht 3 van 7
3.717 Weergaven

Ja al gezocht maar heb het type nummer van het scherm nodig, anders word het moeilijk, deze tablet is nog te nieuw.

Ook Lenovo heeft een vergelijkbare tablet maar het glas is net iets anders.

Hoop van Medion het juiste type glas te vernemen zodat ik hem kan bestellen het uitwisselen is niet zo groot probleem.

 

Blijf het erg slecht vinden dat deze Tablets door heel Europa verkocht zijn en dat de leverancier geen nieuw glas kan leveren!!

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 7
3.713 Weergaven
Bericht 4 van 7
3.713 Weergaven


rjp schreef:

 

Hoop van Medion het juiste type glas te vernemen zodat ik hem kan bestellen het uitwisselen is niet zo groot probleem.

 


 

@rjp

 

Dat zal alleen een van de Medion medewerkers kunnen weten b.v. @RS13.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
RS13
Master NL
Bericht 5 van 7
3.703 Weergaven
Bericht 5 van 7
3.703 Weergaven

Goedemorgen heren, 

 

Het het gebruikte touchpanel is een Taiguan TG-101B-0858AT. Dit is bij ons inderdaad niet los op voorraad omdat het verlijmt is met het LCD scherm. In het geval van een reparatie zou normaal het geheel vervangen worden (Dus het display inlcusief het touchpanel), voor zover dat de moeite waard is, het kan ook dat het gehele tablet omgeruild wordt als de kosten te hoog worden. 

 

Groeten, 

Paul

rjp
Beginner
Bericht 6 van 7
3.700 Weergaven
Bericht 6 van 7
3.700 Weergaven

Goedemorgen Paul, bedankt voor het uitgebreide antwoord, wat zouden de kosten van omruil gaan worden?

In deze vakantie tijd is het wel handig om een goed werkende tablet te hebben.

MVG

René

RS13
Master NL
Bericht 7 van 7
3.697 Weergaven
Bericht 7 van 7
3.697 Weergaven

Hoi René,

 

Om definitief te kunnen bepalen wat de kosten zullen zijn en of dit inderdaad een omruiling moet worden zal de reparatieafdeling het toestel moeten nakijken, daar durf ik zo niets over te zeggen. Als het tablet inderdaad moet worden omgeruild zullen de kosten niet heel ver onder de verkoopprijs liggen vrees ik, als ik moet gokken denk ik dat dat zo rond de €180.- zal uitkomen. 

 

Groeten, 

Paul

6 ANTWOORDEN 6