annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

medion e5504

3 ANTWOORDEN 3
jb22101974
Beginner
Bericht 1 van 4
3.208 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.208 Weergaven

medion e5504

ik heb een smartphone E5504 met volgend probleem:

Sinds kort werkt mijn microfoon niet meer en kan ik dus niet meer bellen. Als ik een gesprek wil voeren moet ik de luidspreker opzetten en dan lijkt mijn microfoon wel te werken.

Een factory reset bracht geen oplossing.

 

bestaat er een andere oplossing?

 

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.177 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.177 Weergaven

Hoi @jb22101974

 

Een factory reset zou het eigenlijk op moeten lossen als er ergens een instelling of zo niet goed staat, hoe heb je de reset precies gedaan? 

Ik weet niet of er 2 microfoons inzitten, 1 voor normaal en 1 voor luidspreker stand? Zoja zou ik denken dat er 1 gewoon stuk is. 

 

Groetjes, 

Anu

jb22101974
Beginner
Bericht 3 van 4
3.174 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.174 Weergaven

Hallo Anu,

 

geen idee of er 2 microfoons inzitten.

 

Het lijkt me wel waarschijnlijk dat het een softwarefout is of een zwakke schakel van het toestel aangezien mijn vriendin nu sinds een paar dagen net hetzelfde probleem heeft.

 

Ik deed de factory reset via het toestelmenu. Alles werd wel degelijk gereset, maar de microfoon werkt nog steeds niet. 😞

 

Groetjes,

Joris

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
3.165 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.165 Weergaven

Hoi @jb22101974

 

Je zou nog een volledige factory reset kunnen doen door het tablet helemaal uit de schakelen en dan in te schakelen door de Volume + knop en de aanknop ingedrukt te houden (Of in sommige gevallen juist volume - en de aanknop), en dan in het Android recovery menu kiezen voor "wipe data / factory reset".

Na de reset zou ik dan in eerste instantie nog geen google account aanmelden, en eerst zo testen om te voorkomen dat er automatisch zaken gesynchroniseerd worden. 

Als dat geen oplossing bied kun je het beste contact opnemen met Medion zelf voor een herstelling denk ik. 

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3