annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone P5006

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
LDM
Beginner
Bericht 1 van 4
3.470 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.470 Weergaven

Smartphone P5006

Ik slaag er niet in een 4G internet verbinding te krijgen op deze smartphone. Heb de instellingen volgens advies opgezet, maar als ik geen Wifi heb geraak ik niet op internet !

Mijn provider is Mobile Vikings

Bedankt voor alle hulp

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.651 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.651 Weergaven

Hoi @LDM

 

Ik durf niets te zeggen specifiek over dit toestel, maar normaalgezien moet je de APN gegevens van je provider invoeren onder Instellingen > Mobiele netwerken > namen toegangpunten, als je APN er nog niet bijstaat kun je hem zelf aanmaken door op het plusje te tikken en de gegevens die je van Viking Moblie krijgt invoeren. 

Daarnaast moet je natuurlijk ook mobiele data inschakelen. onder Instellingen > Mobiele netwerken.

 

Groetjes, 

Anu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.652 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.652 Weergaven

Hoi @LDM

 

Ik durf niets te zeggen specifiek over dit toestel, maar normaalgezien moet je de APN gegevens van je provider invoeren onder Instellingen > Mobiele netwerken > namen toegangpunten, als je APN er nog niet bijstaat kun je hem zelf aanmaken door op het plusje te tikken en de gegevens die je van Viking Moblie krijgt invoeren. 

Daarnaast moet je natuurlijk ook mobiele data inschakelen. onder Instellingen > Mobiele netwerken.

 

Groetjes, 

Anu

LDM
Beginner
Bericht 3 van 4
3.309 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.309 Weergaven

Beste Anu,

 

U heeft volkomen gelijk, ik heb mijn provider gecontacteerd en de correcte APN gegevens ingebracht.

Mijn probleem is daarmee opgelost

 

Toch hartelijk bedankt voor uw reactie,

Met vriendelijke groeten

Luc

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
3.303 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.303 Weergaven

Graag gedaan :), ben blij dat het opgelost is!

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3