annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom is er geen oplossing voor het probleem "WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR"?

7 ANTWOORDEN 7
EdZ
Trainee
Bericht 1 van 8
4.225 Weergaven
Bericht 1 van 8
4.225 Weergaven

Waarom is er geen oplossing voor het probleem "WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR"?

Inmiddels heb ik al voor de 5e keer een klacht ingediend, maar telkenss krijg ik dezelfde antwoorden en zogenaamde "oplossingen"! Dit loopt nu al meer dan een jaar>
IK ben héééél boos!!

 

7 ANTWOORDEN 7
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 8
4.217 Weergaven
Bericht 2 van 8
4.217 Weergaven

Hoi @EdZ,

 

Dat jij boos bent kan ik heel goed begrijpen.

 

Maar dit is een community waar users proberen bij problemen die andere users hebben, hulp te verlenen.

Wat denk jij hoe een andere user jouw problemen met Medion oplossen kan?

En ik vraag me ook af waarom je hier een nieuw onderwerp gaat openen. Jij hebt het toch hier al over dit probleem gehad en je had het ook daar kunnen posten.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
EdZ
Trainee
Bericht 3 van 8
4.211 Weergaven
Bericht 3 van 8
4.211 Weergaven

Dat snap jij niet??
Dan leg ik het je uit.

Omdat ik na 4x mijn laptop teruggestuurd te hebben en nu al wééér dezelfde crash heb, ik het gevoel heb besodemieterd te zijn..

Ik ben niet boos, ik ben woedend!!

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 8
4.202 Weergaven
Bericht 4 van 8
4.202 Weergaven


EdZ schreef:

Dat snap jij niet??
Dan leg ik het je uit.

Omdat ik na 4x mijn laptop teruggestuurd te hebben en nu al wééér dezelfde crash heb, ik het gevoel heb besodemieterd te zijn..

Ik ben niet boos, ik ben woedend!!


Hallo @EdZ,

 

Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik ben net als jij een heel gewoon lid van deze community.

Maar misschien zijn er andere leden die in staat zijn om het probleem dat jij met Medion hebt op te lossen. 

 

Tot ziens!

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Anu
Scientist
Bericht 5 van 8
4.186 Weergaven
Bericht 5 van 8
4.186 Weergaven

Hoi @EdZ

 

Zoals Iks-Jott al aangeeft begrijpen we heel goed dat je boos bent, maar is dit niet iets wat wij hier voor je kunnen oplossen, buiten proberen je tips te geven, zoals ik ook geprobeerd heb in je andere topic... 

 

Groetjes, 

Anu

EdZ
Trainee
Bericht 6 van 8
4.179 Weergaven
Bericht 6 van 8
4.179 Weergaven

Anu,

Dank voor je tips, maar ook die hebben niet geholpen.

Allicht vind ik dat iedereen moet kennis nemen van het feit dat Medion een hele slechte service verleent!

EdZ
Trainee
Bericht 7 van 8
4.070 Weergaven
Bericht 7 van 8
4.070 Weergaven

Hallo ,

 

ik heb nogmaals dit bericht gepost, omdat ik het héél triest vind dat Medion mij niet helpt. Verder zijn er ook geen (andere) users te vinden, die mij een goede raad kunnen geven.


Groeten,

EdZ

EdZ
Trainee
Bericht 8 van 8
4.069 Weergaven
Bericht 8 van 8
4.069 Weergaven

Hallo Iks-Jott,

Ten eerste ben ik erg boos omdat Medion tot op heden géén goede service wil verlenen.

Ten tweede is het jammer dat geen (andere) user een afdoende oplossing kan geven...
Ten derde hoop ik dat er alsnog iemand is die een idee aan de hand kan doen waarmee ik iets verder kom of van het probleem wordt afgeholpen!

Groeten,

EdZ

7 ANTWOORDEN 7