annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending voor herstelling

1 ANTWOORD 1
lucaboem
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.541 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.541 Weergaven

Verzending voor herstelling

Hallo,
mijn laptop S6417 starten niet meer op, na contact met medion kreeg ik een voucher om de laptop bij een kiala punt in te leveren voor verzending naar Dynafix.

Dit is gebeurd op 19/07, je zou de herstelling kunnen volgen via de medion site.

Nu na enkele dagen(7dagen) zie ik geen verandering in de status, ik neem contact op per mail maar krijg het antwoord dat ik zelf eens moet horen bij kiala.

Bij kiala krijg ik te horen dat er enkel een onderzoek kan gestart worden via de verantwoordelijk voor verzending.(medion)

Ondertussen heb ik een mail gestuurd naar het mailadres waarvan ik de voucher had gekregen maar deze sturen mij terug naar service medion.

Ikzelf heb dan ook al contact gehad met dynafix, maar die doen er ook niet veel aan.

Na nog enkele mails met medion (10tal) sta ik nog altijd nergens, zij willen maar een bewijs van afgifte voordat zij een onderzoek kunnen opstarten.

Maar kiala geeft geen bewijs meer van afgifte, ik heb wel een mail van een medewerker dat het pakket is ingescant bij het kiala punt en van daar is vertrokken.

Heeft hier iemand ervaring met deze soap?

Ondertussen is mijn laptop al 28 dagen op verzending en geen kat doet hier wat aan.

Waarschijnlijk zie ik deze nooit meer terug.

 

Groeten Luc

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.532 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.532 Weergaven

Hoi @lucaboem

 

Ik woon zelf in Nederland dus ik heb geen ervaring met hoe in België alles verloopt, maar hier krijg je altijd een bewijs van verzending als je iets naar het postkantoor brengt, hoe kun je anders aantonen dat iets daadwerkelijk verzonden is? Voor hetzelfde geld zet de meneer van het postkantoor het pakketje in zijn eigen auto, als hij vervolgens ontkent het pakketje aangenomen te hebben heb jij geen poot om op te staan. :(.

Ik ben bang dat we hier op het forum helaas niets voor je kunnen betekenen, dit zul je via Medion of Kiala moeten uitvechten ben ik bang. 

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1