annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vastloper Erazer P6661 MD99873

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Dick1952
New Voice
Bericht 1 van 3
2.245 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.245 Weergaven

Vastloper Erazer P6661 MD99873

Mijn notebook Erazer P6661, op accu draaiend, sprong na enige minuten in de pauzestand. Na een poosje wilde ik de draad weer oppakken, in een split second verscheen even het startscherm, maar direct daarna sprong het scherm op zwart. Accu leeg? Met het netsnoer aan het stopcontact verbonden, maar het scherm bleef zwart, alleen de aan-/uitknop en de accu-oplaad LED brandden. Wat  ik ook deed (aan-/uitknop vasthouden, een hele nacht opladen): niets, alleen de aan-/uitknop en de accu-LED bleven branden. Via Google vond ik - voor een ander merk laptop - een suggestie: accu verwijderen en terugplaatsen. Lijkt met niet te doen voor een leek bij de Erazer P6661. Wel geïnspireerd door deze oplossing heb ik notebook 24 uur met rust gelaten: de aan-/uitknop en accu-LED lichtten niet meer op en ..... de notebook startte weer op als gebruikelijk! Wat is hier aan de hand? Is er een eenvoudiger oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.658 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.658 Weergaven

Hoi @Dick1952

 

Een oud collega van me had hetzelfde probleem, ik weet niet of het exact hetzelfde model was, maar was in ieder geval ook een P6661. Daar was inderdaad de oplossing de accu loshalen en dan een paar keer de aanknop indrukken om alles te ontladen, en daarna een BIOS update uitvoeren om te zorgen dat het probleem niet terugkomt. 

Aangezien jij weer kunt opstarten is het denk ik voldoende om de BIOS update te installeren, deze vind je hier.

 

Groetjes, 

Anu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.659 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.659 Weergaven

Hoi @Dick1952

 

Een oud collega van me had hetzelfde probleem, ik weet niet of het exact hetzelfde model was, maar was in ieder geval ook een P6661. Daar was inderdaad de oplossing de accu loshalen en dan een paar keer de aanknop indrukken om alles te ontladen, en daarna een BIOS update uitvoeren om te zorgen dat het probleem niet terugkomt. 

Aangezien jij weer kunt opstarten is het denk ik voldoende om de BIOS update te installeren, deze vind je hier.

 

Groetjes, 

Anu

Dick1952
New Voice
Bericht 3 van 3
2.222 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.222 Weergaven

Dank Anu,

 

Ik heb de BIOS update geïnstalleerd.

 

Vriendelijke groet,

Dick1952

2 ANTWOORDEN 2