annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte klank boxen laptop P7645 (ook bij gewisseld exemplaar)

2 ANTWOORDEN 2
Luk
Beginner
Bericht 1 van 3
1.824 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.824 Weergaven

Slechte klank boxen laptop P7645 (ook bij gewisseld exemplaar)

Als trouwe gebruiker van Medionlaptops heb ik me begin 2017 het duurdere (ca. € 1.000) model P7645 aangeschaft. Bij installatie teleurgesteld over de scherpe metalige klank van de boxen... Nog nooit gehad bij de 7-8 vorige goedkopere budgetMedionlaptops in het gezin hier... Na contact met Medionservice mogen opsturen en een nieuw exemplaar ontvangen, met hetzelfde resultaat helaas... Mis ik iets dat de fabrieksinstellingen moeten aangepast worden, via Dolby bijvoorbeeld? Via bluetooth of audio-uitgang (hoofdtelefoon) klinkt alles prima... Erg frustrerend... Ik heb dit opnieuw gemeld, en er werd een terugbetaling voorgesteld, maar ik wil graag eerst hier nagaan of niemand anders deze ervaring had en kon oplossen... Graag advies.

2 ANTWOORDEN 2
Luk
Beginner
Bericht 2 van 3
1.806 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.806 Weergaven

Ik kan niet geloven dat Medion een hele serie Laptops uit hun gamma heeft laten produceren met ondermaatste geluidsinstallatie waar dan fier en prominent op het toetsenbord staat "Sound optimized by Dolby"... 

 

Zou ik ook het slachtoffer zijn van een niet hersteld, gewoon teruggestuurd product?

 

vtx
Apprentice
Bericht 3 van 3
1.798 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.798 Weergaven

Ik had dit probleem bij een MD99850 tezamen met een toetsenbord probleem (zie die andere thread "niet herstelde herstelling"). Dat probleem met de luidsprekers is geleidelijk aan gegaan, en voor mij -ik gebruik die portable's speakers niet zo vaak- was dit ondergeschikt aan het andere probleem. Maar ja, dus bij mij ook.

 

Begin januari is deze portable opgestuurd geweest, en hebben ze het voor mij belangrijke probleem, nl. dat het toetsenbord niet werkte" volkomen genegeerd, en de speakers vervangen. En ik kan bevestigen dat daarmee het luidsprekerprobleem ook opgelost was... ondertussen is de portable evenwel "vernietigd" door Medion omdat ze niet weten hoe ze een sticky shift key toetsenbordprobleem moeten oplossen, of ze het niet kunnen.

 

 

 

2 ANTWOORDEN 2