annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netbook MD 60200 2in1

1 ANTWOORD 1
sardonis
Beginner
Bericht 1 van 2
1.365 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.365 Weergaven

Netbook MD 60200 2in1

Onze dochter is sinds een paar maand in bezit van bovenstaand toestel.

Nu valt deze sinds een geruime tijd niet meer uit wanneer je windows afsluit.

Vooaleer ik deze ter herstelling wil aanbieden had ik graag de mogelijkheid onderzocht of deze te resetten is naar de fabrieksinstellingen en hoe dit te doen .

Ook een tip waarom deze niet meer uitvalt is uiteraard altijd welkom .

 

Alvast bedankt .

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.357 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.357 Weergaven

Hoi @sardonis

 

Normaal kun je een Medion toestel terugzetten op fabrieksinstellingen door tijdens het opstarten herhaaldelijk op F11 te drukken, maar ik zie dat deze notebook een hardeschijf van 64 GB heeft, ik weet niet of daar voldoende ruimte op aanwezig is voor de herstelpartitie wat daar normaal voor nodig is. Als dat niet gaat zou je het systeem ook via windows opnieuw kunnen instellen, zoals aangegeven via deze link

Het niet afsluiten wordt denk ik veroorzaakt door een driver of misschien een geinstalleerd programma wat niet goed afgesloten kan worden. Je zou via de medion site naar drivers kunnen zoeken op het msn nummer van je notebook, en deze eens allemaal kunnen installeren om te kijken of dit verbetering bied. Als dit het niet oplost wordt het denk ik erg moeilijk om te achterhalen wat het precies veroorzaakt en kun je inderdaad beter het systeem eens opnieuw instellen denk ik. 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

 

 

1 ANTWOORD 1