annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herstelling meer dan 1 maand

2 ANTWOORDEN 2
Bes
New Voice
Bericht 1 van 3
1.754 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.754 Weergaven

Herstelling meer dan 1 maand

Op 1/3 werd mijn netbook Akoya P2212T bij Medion door DPD afgeleverd. Op 6/3 ontving ik een registratiebericht. Ik had een probleem dat al een jaar aansleepte, nl real time clock error waardoor ik de datum telkens juist moest zetten. Omdat de garantieperiode bijna afliep nam ik toch de beslissing om het te laten herstellen. Volgens de vriendelijke helpdeskmedewerker was dit gewoon een kwestie van de batterij vervangen.
Op 22/3 kreeg ik de boodschap dat het onderdeel niet meer beschikbaar was , en vervolgens in de dagen nadien dat ze ook geen vervangend toestel vonden en de dagwaarde zouden uitbetalen. Een te verwaarlozen bedrag voor een toestel van ongeveer 3 jaar. Ik heb de indruk dat men de herstelling zelfs niet overweegt omdat het goedkoper is om gewoon de dagwaarde uit te betalen. Ik heb dan ook gevraagd om mijn toestel terug te krijgen. Op 27/3 kreeg ik bericht dat aan de hersteldienst werd gevraagd om het toestel terug te sturen. Het is nu 4 april, en ik heb nog altijd niets gezien of gehoord.
2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
1.735 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.735 Weergaven

Hoi @Bes

 

Ik denk niet dat het crediteren van de dagwaarde voor Medion goedkoper is dan het vervangen van een batterijtje. Zo'n BIOS batterij zal niet meer dan een paar euro kosten, dus die zullen ze echt wel vervangen als ze ze hebben lijkt me. 

Hoe dan ook wel een vervelende situatie, succes met de verdere afhandeling!

 

Groetjes, 

Anu

Bes
New Voice
Bericht 3 van 3
1.717 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.717 Weergaven

gisteren, 6 april mijn laptop terug gekregen. Probleem met de batterij opgelost. Nieuw probleem : op het touch screen een brede flikkerende zwarte band. Toestel volledig onbruikbaar. En dat was niet zo toen ik het opstuurde. Ik heb geen zin om nog eens de hele procedure te doorlopen om dan nog eens te horen te krijgen dat ze me de dagwaarde ( 40 € ?? ) gaan terug storten.




2 ANTWOORDEN 2