annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cursor slechts op klein deel scherm zichtbaar. In opstart scherm kan wachtwoord niet worden ingevuld

3 ANTWOORDEN 3
Lisette
Beginner
Bericht 1 van 4
2.428 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.428 Weergaven

Cursor slechts op klein deel scherm zichtbaar. In opstart scherm kan wachtwoord niet worden ingevuld

Bij het openen van een You Tube filmpje begon het scherm van mijn Medion Notebook P2212T raar te doen: geen volledige schermvulling meer,  cursor alleen op deel van het scherm zichtbaar zodat ik geen wachtwoord kan opgeven om computer te starten. Na een tijdje valt scherm uit en onstaat er een klein schermpje in linker bovenhoek. Als ik dan het touchpad aanraak, krijg ik terug het startscherm met dezelfde problemen als hierboven beschreven. Ik kan mijn notebook dus NIET meer gebruiken!

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
2.419 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.419 Weergaven

Hoi @Lisette

 

Op basis van je bericht durf ik zo helaas niet te zeggen wat er precies aan de hand is, misschien een probleem met een touchscreen? Kun je wellicht wat meer info verstrekken? Welke Windows versie heb je geinstalleerd? Kun je de notebook wel nog bedienen via een externe muis? 

Met name dat kleine schermpje in de linkerbovenhoek kan ik me zo niet iets bij voorstellen, kun je daar misschien een foto van maken en deze hier plaatsen? 

 

Groetjes, 

Anu

Lisette
Beginner
Bericht 3 van 4
2.402 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.402 Weergaven

Hoi Anu,

 

Het probleem is opgelost door een vriend it-er. Hoe, weet ik niet. Ik weet wel dat hij in DOS is moeten gaan om daarin te lukken.

Toch bedankt voor je vriendelijk antwoord.

Grtjes,

 

Lisette

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
2.385 Weergaven
Bericht 4 van 4
2.385 Weergaven

Hoi @Lisette

 

Belangrijkste is dat het probleem is opgelost 🙂

 

Groetjes,

Anu 

3 ANTWOORDEN 3