annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hersteldienst Medion niet te bereiken

17 ANTWOORDEN 17
Pol
Trainee
Bericht 1 van 18
8.663 Weergaven
Bericht 1 van 18
8.663 Weergaven

Hersteldienst Medion niet te bereiken

Defecte externe HD defect  (MD9030) nog meer dan een jaar garantie.  Wat te doen ?

Bellen naar de Hotline....al 10-tal keren. Steeds antwoordapparaat "er zijn nog wachtenden voor u "  minuten....minuten aan een stuk herhaling. Altijd hetzelfde.....er zijn nog. wachtenden voor u.. Dus GEEN resultaat.

Mail sturen met de vraag om een sticker/voucher te verkrijgen. Al 3 X gevraagd .....geen enkele reactie. Zelfde mail naar de Aldi verstuurd, na 2 dagen al 3 wel hetzelfde een antwoord...."we zullen u vraag doorsturen naar Medion." Dus ook GEEN resultaat.

Op deze backup hd staan ONVERVANGBARE foto's, filmpjes (vooral van mijn kleinkinderen) documnten, brieven enz.. Als mijn pc nu ook defect zou raken ben ik alle info kwijt.

Dus graag DRINGEND een reactie.

 

 

17 ANTWOORDEN 17
RS13
Master NL
Bericht 11 van 18
4.528 Weergaven
Bericht 11 van 18
4.528 Weergaven

Hoi @Pol

 

Ik heb nogmaals voor je geinformeerd. en je beide mails zijn ontvangen en automatisch beantwoord met de veelgestelde vragen. Normaal moet je hierop reageren, maar in dit geval zijn de mails al doorgezet naar de juiste afdeling, zodra er meer bekend is zullen ze contact met je opnemen. 

 

Groeten, 

Paul

Pol
Trainee
Bericht 12 van 18
4.526 Weergaven
Bericht 12 van 18
4.526 Weergaven

OK, bedankt.

Pol

Pol
Trainee
Bericht 13 van 18
4.515 Weergaven
Bericht 13 van 18
4.515 Weergaven

Beste Paul,

Vind JIJ het normaal dat een defect toestel onder waarborg na een MAAND mailen en bellen naar medion nog steeds niet is "aangekomen" bij de hersteldienst in NUTH ?

Ik kan niet meer doen dan een vocher "bemachtigen" bij Medion (dit heeft een week in beslag genomen eer ik die had). Dan kan ik nog alleen het toestel binnenbrengen in een erkend verzendpunt.....en afwachten. Nu al 3 weken "onderweg"....dit kan toch niet !!!!! Alles wat er nu scheef loopt is  gebeurd buiten mijn wil....mijn geduld raakt op en terecht !!!!!. vind je zelf niet ?

vg,

Pol

 

RS13
Master NL
Bericht 14 van 18
4.501 Weergaven
Bericht 14 van 18
4.501 Weergaven

Hoi @Pol

 

Dat is zeker niet normaal, daarom loopt er op dit moment ook een onderzoek naar de zending vanuit onze klachtenafdeling, zodra er meer bekend is zullen ze contact opnemen over de verdere afhandeling. 

 

Groeten, 

Paul

Pol
Trainee
Bericht 15 van 18
4.451 Weergaven
Bericht 15 van 18
4.451 Weergaven

https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/

Federale Overheidsdienst Economische klachten/bemiddeling...

 

Zelf ga ik nu ook eens uitzoeken wat er met rechtmatige eigendom gebeuurd is. Als ik geen bevredigend  antwoord krijg na 5 weken vragen, mailen,bellen bij Medion ben ik verplicht :

Dit formulier in te vullen  en verstuur het dinsdag 27 februari 2018.

Met copies van aankoopbewijs, verzendvoucher, datumstempel DPD verzendfiliaal.

Dan kan kan ook 5 weken duren....maar er rest mij geen andere keuze.

vg,

Pol

RS13
Master NL
Bericht 16 van 18
4.428 Weergaven
Bericht 16 van 18
4.428 Weergaven

Hoi @Pol

 

Zoals aangegeven loopt er een onderzoek via de klachtenafdeling, mocht je daar verder nog vragen of opmerkingen over hebben kun je hiervoor contact opnemen met onze service afdeling, de Community is daar niet voor bestemd. 

 

Groeten, 

Paul

Pol
Trainee
Bericht 17 van 18
4.423 Weergaven
Bericht 17 van 18
4.423 Weergaven

Contakt opnemen met service afdeling ?

Op ALLE emails /vragen naar de serviceafdeling heb ik NOOIT een antwoord gekregen. Telefoneren  naar de service afdeling in een loterij...er wordt altijd een connectie tot stand gebracht ...maar je krijgt geen "fysieke " persoon aan de lijn....werkt gelijk een tombola.....EENS zal je winnen....blijf maar deelnemen.

De Aldi (aankoop toestel) heeft GEEN telefoon  lijn, alleen een emailadres....daar krijg ik altijd hetzelfde antwoord....we zullen het doorgeven.

Dus er gebeurd niets.....

We zullen wel zien wat de Federale Overheids Dienst gaat doen.

Nog een zonnig weekend,

 

vg,

Pol

Luke
Community Manager
Bericht 18 van 18
4.398 Weergaven
Bericht 18 van 18
4.398 Weergaven

Beste @Pol,

 

Aangezien dit een  Community voor gebruikers onderling is, en uw klacht nu in een intern proces zit,

zal ik deze thread nu sluiten vanwege de privacybeschermingsregels.

 

Zodra uw klacht is opgelost, informeren wij u hierover.

 

 

Groeten,

Luke

 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
17 ANTWOORDEN 17