annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kaartupdate lukt niet meer

OPGELOST
15 ANTWOORDEN 15
ERIKDS
Contributor
Bericht 1 van 16
11.772 Weergaven
Bericht 1 van 16
11.772 Weergaven

Kaartupdate lukt niet meer

Hallo, na een hoop miserie, uiteindelijk nieuwe software enz.. geïnstalleerd werkte mijn GPS S3867 *redelijk* maar nu heb ik deze week een update voor de kaart van Duitsland gekregen (2016.02.01) en ik krijg telkens een foutmelding als ik ze probeer te downloaden, voorheen (1 maand geleden) lukte dit nog wel om updates uit te voeren, met vriendelijke groeten, Erik.

15 ANTWOORDEN 15
RS13
Master NL
Bericht 11 van 16
13.748 Weergaven
Bericht 11 van 16
13.748 Weergaven

Goedemiddag @ERIKDS

 

Een update van mijn kant: de beheerders geven aan dat ze bezig zijn het probleem te achterhalen en op te lossen, vooralsnog is dit nog niet gelukt. Wel geven ze aan dat je  via de store de versie  2016.02.00 kunt downloaden en installeren zoals @Iks-Jott  al aanraadde. 

Je kunt dit doen door in de store de softwarefilter op "Outdoor 3.0" te zetten, daarna klik je op "Wegenkaarten", en dan onder "OpenStreetMAp kaarten" op "individuele landen". Zoek hier Duitsland op, en "koop" deze kaart, aangezien het om gratis kaarten gaat kost dit verder niets. 

Zodra je de kaart "gekocht" hebt, kun je deze downloaden door te gaan naar "Mijn account", en daar naar onder te scrollen naar je "Koophistorie". 

 

Groeten, 

Paul

 

ERIKDS
Contributor
Bericht 12 van 16
4.964 Weergaven
Bericht 12 van 16
4.964 Weergaven

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw uiterst bruikbare info, het downloaden van Duitsland 2016.02.00 lukte perfect op de door U aangeven wijze en kan trouwens ook heel nuttig zijn in de toekomst, nu was enkel het synchroniseren een *nieuw* probleem want ondanks het feit dat ik nog voldoende ruimte had op de interne schijf heb ik toch een extra geheugenkaartje moeten installeren om het op mijn toestel te krijgen maar eind goed al goed en nogmaals bedankt voor de hulp!

P.S. Duitsland 2016.02.01 wordt trouwens nu niet meer aangeboden.......

M.v.g. Erik

Tags (1)
RS13
Master NL
Bericht 13 van 16
4.959 Weergaven
Bericht 13 van 16
4.959 Weergaven

Beste @ERIKDS

 

Graag gedaan, ben blij dat het gelukt is. En ik vermoed dat men in Duitsland nog bezig is met die 2016.02.01 kaarten, en dat ze weer beschikbaar komen zodra het probleem is opgelost. 

 

Groeten, 

Paul

Iks-Jott
Superuser
Bericht 14 van 16
13.658 Weergaven
Bericht 14 van 16
13.658 Weergaven

@RS13   @ERIKDS  @Anu

 

UPDATE

 

Ik heb zonet om andere redenen weer eens mijn pocket navi met mijn pc verbonden en de Gopal Assistant gestart. Ik kreeg meteen een update voor OSM Duitsland versie 2016.02.0.1 aangeboden. Dat was eind augustus niet het geval zoals jullie weten.

Downloaden, installeren, sychroniseren verliep zonder enkel probleem.

 

navi.jpg

@ERIKDS  Veel succes!

Groetjes

Iks-Jott

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
ERIKDS
Contributor
Bericht 15 van 16
4.925 Weergaven
Bericht 15 van 16
4.925 Weergaven

Hallo Iks-Jott,

Toeval of niet maar ik heb gisteren met succes hetzelfde gedaan, toch bedankt voor de tip!

M.v.g. Erik

Iks-Jott
Superuser
Bericht 16 van 16
4.921 Weergaven
Bericht 16 van 16
4.921 Weergaven

Graag gedaan @ERIKDS

Prettig weekeind!

Groetjes

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
15 ANTWOORDEN 15