annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen op GoPal Assistant

OPGELOST
17 ANTWOORDEN 17
ERIKDS
Contributor
Bericht 1 van 18
11.936 Weergaven
Bericht 1 van 18
11.936 Weergaven

Inloggen op GoPal Assistant

Hallo, sinds eind vorig jaar kan ik niet meer inloggen op GopPal Assistant, ik krijg dan steeds onderstaande melding waarbij het systeem dan ook volledig vastloopt.

2016-07-20_121024.jpg

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
ERIKDS
Contributor
Bericht 5 van 18
10.808 Weergaven
Bericht 5 van 18
10.808 Weergaven

Hallo, ik heb dit uitgeprobeerd met gedeeltelijk succes, de GPS is terug een beetje sneller geworden en hij loopt iets minder vast, op een afstand van +/-40km slechts een 3-tal keer i.p.v. bijna elke 5km, ik heb ondertussen van Medion een mail ontvangen waar ze mij adviseren om alle software te verwijderen en opnieuw te installeren, ik denk dat ik dit als laatste redmiddel maar eens ga proberen en ander wordt het de vuilbak vrees ik en kies ik voor een *betouwbaarder* merk.

Bedankt voor de respons en hulp !!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

ERIKDS
Contributor
Bericht 14 van 18
13.361 Weergaven
Bericht 14 van 18
13.361 Weergaven

Hallo Franske,

Ik had hetzelfde probleem zoals zoveel anderen ook en hetgeen er in die link verteld wordt dat klopt althans bij mij werkt Windows Mobile Apparaatcentrum terug, je moet wel eerst jouw huidige versie van WMAC verwijderen en een nieuwe  (32 of 64 bit) installeren, dan onderaan je scherm op het zoekglas tikken en services intypen, even wachten en dan krijg je onderstaand scherm waar je onderaan connectiviteit voor Windows Mobile 2003 apparaten zit staan, daar 2x op tikken zodat eigenschappen opent => zie voor verdere stappen onderaan

2017-09-19_092445.jpg2017-09-19_094631.jpg

 

In dit scherm Aanmelden selecteren en Lokaal systeemaccount + Service kan interactief enz......... aanvinken, onderaan op toepassen tikken en op OK en klaar is Kees.

Herstart vervolgen jouw computer, WMAC geeft dan soms nog enkele foutboodschappen maar verder werkt alles toch zoaLs het hoort.

Open nu in deze volgorde Medion GoPal assistant, start jouw GPS op en nadat deze volledig is opgestart sluit dan de USB kabel aan en als alles goed gaat krijg je verbinding, veel succes ermee, Groeten Erik

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Anu
Scientist
Bericht 2 van 18
8.862 Weergaven
Bericht 2 van 18
8.862 Weergaven

Goeiemorgen @ERIKDS

 

Net ff snel geprobeerd, en ik kom er gewoon in? Heb je alles al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?  Anders zou ik denken dat het iets van een netwerkprobleem is, misschien een firewall of zo die iets blokkeert?

 

Groetjes, 

Anu

ERIKDS
Contributor
Bericht 3 van 18
8.851 Weergaven
Bericht 3 van 18
8.851 Weergaven

Hallo, bedankt voor de snelle respons, ik had ook met Google Chrome een probleem en dat blijkt opgelost te zijn wanneer ik als administrator inlog i.p.v. als gebruiker (met paswoord) Ik heb dus als adminstrator ook geprobeerd om GoPal aan de praat te krijgen en hoera, ook dit lukt nu! Ik moet dus nu nog enkel uitzoeken waar het probleem zit, ik heb al dezelfde rechten gegeven maar dat blijkt niet te helpen dus verder zoeken maar of het moest zijn dat er iemand een oplossing kan geven, ik zag wel dat Windows 10 bij het in loggen als administator een hele hoop updates enz. deed alvorens geactiveerd te worden...

Nu de GPS zelf nog eens onder handen nemen want die valt constant uit of loopt vast, dit is al van in het begin maar het wordt steeds erger, ik ben onlangs gaan fietsen met vrienden waarvan de ene een Mio en de andere een Garmin had en ik heb na een tijdje uit schaamte mijn Medion in de fietstas gestoken.......Met vriendelijke groeten, Erik.

Anu
Scientist
Bericht 4 van 18
8.836 Weergaven
Bericht 4 van 18
8.836 Weergaven

Hoi @ERIKDS

 

Fijn dat je in ieder geval in de Gopal assistant kunt nu 🙂

Met betrekking tot het vastlopen, ik heb een ander type navigatie dan jou, maar wellicht werkt dat hetzelfde, bij mij heb ik een optie in het cleanup menu voor "Factory reset", daarmee kun je de navigatie resetten zonder meteen via een PC alles opnieuw erop hoeft te zetten, misschien handig om dit eerst te proberen voor je alles wist en opnieuw begint?

Het cleanup menu kun je openen door de navigatie te herstarten, en dan tijdens het starten als je het geluidje hoort, op de "O" van Gopal te tikken. Dan komt er een verborgen menutje naar voren waar de Factory reset bijstaat.

 

Groetjes,

Anu 

ERIKDS
Contributor
Bericht 5 van 18
10.809 Weergaven
Bericht 5 van 18
10.809 Weergaven

Hallo, ik heb dit uitgeprobeerd met gedeeltelijk succes, de GPS is terug een beetje sneller geworden en hij loopt iets minder vast, op een afstand van +/-40km slechts een 3-tal keer i.p.v. bijna elke 5km, ik heb ondertussen van Medion een mail ontvangen waar ze mij adviseren om alle software te verwijderen en opnieuw te installeren, ik denk dat ik dit als laatste redmiddel maar eens ga proberen en ander wordt het de vuilbak vrees ik en kies ik voor een *betouwbaarder* merk.

Bedankt voor de respons en hulp !!!

Franske
New Voice
Bericht 6 van 18
7.709 Weergaven
Bericht 6 van 18
7.709 Weergaven

Ik kan ook niet meer inloggen op gopal assistant, dus ook geen nieuwe kaarten meer kopen. Gebruik een auto navigatie

type P5430. Heeft jaren goed gewerkt.Sinds ik gebruik maak van windows 10 is het klote.

Krijg telkens de opm. Windows mobiel device center is not working.Heb van alles geprobeerd,maar zonder resultaat.Ook microsoft geeft geen oplossing

Ook het service tel nummer kon mij niet helpen. Zij gaven mij het advies een nieuw apparaat te kopen.Dat vond ik een goedkoop advies.Kan ik altijd nog doen.Medion moet zijn programma aanpassen aan windows 10

Wie kan mij helpen? Mvrgr. Franske

Iks-Jott
Superuser
Bericht 7 van 18
7.701 Weergaven
Bericht 7 van 18
7.701 Weergaven

Hoi @Franske
Welkom bij de Community.
Ik weet niet hoe goed jouw Duits kennis is. Maar der Medion medewerker @Andi heeft hier i.v.m Windows 10
https://community.medion.com/t5/FAQs/Warum-startet-der-quot-GoPal-Assistant-quot-unter-Win10-nicht/t...
een oplossing geplaatst.

Met hulp van de screenshot zal het wel lukken.

Veel succes!
Groetjes
Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Franske
New Voice
Bericht 8 van 18
7.675 Weergaven
Bericht 8 van 18
7.675 Weergaven

De kennis van de duitse staal is bij mij zeer matig.Heb geprobeerd om via de link te werken helaas het lukt me niet.

Mvrgr. Franske

Iks-Jott
Superuser
Bericht 9 van 18
7.671 Weergaven
Bericht 9 van 18
7.671 Weergaven

@Franske

 

Sorry, maar ik heb nog Windows 10 nog ken ik de vertaling van alle vaktermen die daar gebruikt worden. Anders had ik het voor jou vertaald.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Franske
New Voice
Bericht 10 van 18
7.664 Weergaven
Bericht 10 van 18
7.664 Weergaven

Ik ben toch wat verder gekomen.

Via mijn comp./comp. beheer/services kom ik in de lijst

Echter de regel windows  mobiele 2003 end. komt hier niet in voor.

Ik denk dat ik toch maar eenander navigatie systeem koop word dan wel een Garmin

Mvrgr.Franske

17 ANTWOORDEN 17