annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Retourzending ongemakkelijk

3 ANTWOORDEN 3
nailwood
Beginner
Bericht 1 van 4
3.547 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.547 Weergaven

Retourzending ongemakkelijk

Het bestellen en betalen kent alle gebruiksvriendelijkheid en goed geregeld. Dit in verre tegenstelling als je de aankoop binnen korte tijd - 4 uur na aankoop- wilt regelen. Een mail met alle duidelijke informatie als bestelnrs klantrnrs etc en retourinfo ontvang je na twee dagen een reparatieticket. Dus bellen echter krijg je een bandje en dat gelijk in de ochtend al. Het tegenhouden van de zending wordt gemeld kan niet echter pas een dag daarna -zou al verzonden zijn- een bericht zojuist pakket verzonden. Enfin een ochtend aan tijdsduur investeren van mij en nu een week later en geen zending ontvangen en kan dus ook niets retour melden en dat in deze snelle tijd waarbij zelfs een postduif eerder zou aankomen. Er valt hier heel wat te verbeteren Medion! Ook niet leuk voor de volgende klant die dit pakket ontvangt, immers al heen en weer gegooid in magazijn en transporter wij zien dagelijks de ruwe aanpak van transportdiensten.
3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.538 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.538 Weergaven

Hoi @nailwood

 

Ik verwacht dat de trage levering eerder bij de pakketdiensten ligt. Je hoort overal dat ze grote vertragingen en achterstanden hebben door alle pakketjes van Black friday / Cyber monday acties.

 

Groetjes, 

Anu

nailwood
Beginner
Bericht 3 van 4
3.531 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.531 Weergaven

Nee Anu (Advisor), het ligt niet aan de pakketdienst extern maar correctheid en snel handelen bij Medion. Enfin als u goed notie neemt van bericht ziet u dat ook. Het gaat mij erom dat Medion haar systeem verbeterd en dat is vrij eenvoudig bespaart dan een hoop tijd geld en ongemak voor alle partijen plus goederen worden niet beschadigd doordat ze in magazijn kunnen verblijven als er correct gehandeld wordt.
ShelLuser
Contributor
Bericht 4 van 4
3.073 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.073 Weergaven

Ik denk dat @Anu wel een punt heeft maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met de regio of het land waar je inzit. Heb deze maand ook trammelant met een nieuwe PC gehad maar het terugsturen was echt top geregeld. Ik krijg een voucher, plak 'm op de doos en biedt dat aan bij een lokaal postagentschap. Klaar.

 

Met een week had ik een nieuwe PC.

 

Groetjes, Peter
3 ANTWOORDEN 3