annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P5360E MD8881 WiFi or no WiFi, dat is de vraag

2 ANTWOORDEN 2
vtx
Apprentice
Bericht 1 van 3
2.252 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.252 Weergaven

P5360E MD8881 WiFi or no WiFi, dat is de vraag

Ik kan het maar niet leren om geen stommiteiten te begaan 🙂

Ik heb me immers  een Medion Akoya P5360E MD8881 MSN 10021360 Desktop PC aangeschaft.

 

Op de doos staat (o.a.): Snelle draadloze wifi IEEE 802.11 ac-standaard technologie met geïntegreerde Bluetooth-functie

Ik zie echter geen Wifi hardware (noch fysisch, nog in apparaatbeheer), noch een antenne.

 

Zou dit nu een cut-n-paste error zijn bij het maken van die doos, of is er echt wat mis met mijn hardware?

 

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.220 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.220 Weergaven

Hoi @vtx

 

Online worden ook op alle sites die ik zo kon vinden aangegeven dat er een Wifi kaart aanwezig is, en ook de handleiding zegt dat het erin zit. Vaak is het een klein usb dongeltje dat achterin aangesloten is, of een printplaatje dat achter het frontpaneel zit, dus dat je geen antenne ziet lijkt me niet vreemd. 

Wel zou ik verwachten dat hij in apparaatbeheer te zien zou moeten zijn, zie je ook geen onbekende apparaten? Misschien mis je enkel de stuurprogramma's?  Ook wil het wel eens helpen om de PC uit te zeggen, stroomkabel loskoppelen, en dan een paar keer op de aanknop te drukken om het systeem te ontladen. 

 

Groetjes,

Anu

vtx
Apprentice
Bericht 3 van 3
2.210 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.210 Weergaven

Wel, Anu, dat was iets waardevol wat je daar schreef.

Ik heb mijn schroevendraaier ter hand genomen, en eens gekeken naar de hardware die er in zit, en ik zag waarachtig een usb kabeltje verdwijnen in een opening naar de ruimte achter het frontpaneel. En daarachter vond ik vervolgens een klein printplaatje met twee antenne's op. Ik zou zonder jouw tip hier nooit achter gekomen zijn.

 

Maar nu zit ik toch nog met het mysterie dat deze USB Wifi niet gezien wordt door het systeem.

 

2 ANTWOORDEN 2