annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya P7330 D (MD 8852) temperatuur GPU (grafische kaart) loopt pijlsnel op...

2 ANTWOORDEN 2
leslcor
Trainee
Bericht 1 van 3
2.416 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.416 Weergaven

Akoya P7330 D (MD 8852) temperatuur GPU (grafische kaart) loopt pijlsnel op...

Tijdens het spelen van (eenvoudige a la "slither.io") spelletjes loopt de temp van de GPU pijlsnel op (waarna de computer crasht)...dit zal ongetwijfeld altijd wel zo geweest zijn maar aangezien ik amper spelletjes speel had ik daar nooit veel last van...k heb pas nu met de installatie van een programma ontdekt dat dit de reden is van de blauwe schermen die ik vroeger af en toe te zien kreeg...iemand een oplossing?

ps: computer is stofvrij en ventilatoren werken...

het gaat over deze computer:

http://www.diskidee.be/2009/11/26/aldi-pc-met-cpu-van-de-nieuwste-generatie/9120/

 

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.396 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.396 Weergaven

 Hoi @leslcor

 

Het klinkt toch als een probleem met de koeling, de grafische kaart heeft een aparte ventilator, draait deze ook normaal, en zit hij niet vol stof (Ook de koelribben die er waarschijnlijk onder of omheen zitten)? Het zou ook kunnen dat de koelpasta niet meer goed is tussen de GPU en het koelblok, maar ik weet niet of je deze simpel los kunt halen om nieuwe koelpasta op te doen.

Hoe weet je trouwens dat de temperatuur van de GPU omhoogschiet, heb je daar een programmatje voor lopen dat de temperatuur uitleest?

 

Groetjes, 

Anu

leslcor
Trainee
Bericht 3 van 3
2.391 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.391 Weergaven

idd, ik heb een programma dat de temperaturen toont (cpu, gpu, moederbord)

2 ANTWOORDEN 2