annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

micro audio systeem - MD 43180 - verlies van preselecties

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
pasttimes
New Voice
Bericht 1 van 3
3.344 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.344 Weergaven

micro audio systeem - MD 43180 - verlies van preselecties

Eind 2016 werd het micro audio systeem Medion MD 43180 aangeboden via Aldi - Belgie.
Gezien de interessante specificaties kocht ik er een.
Helaas moest ik vaststellen dat de preselecties voor radio niet in het geheugen blijven,
hoewel in de handleiding duidelijk aangegeven wordt dat dit wel het geval is (en dit dan nog in 3 talen).
De minste netonderbreking is voldoende om alle ingestelde preselecties te verliezen.
Bij een eerste mail van Medion werd doodleuk gemeld dat dit normaal is. Volgens een tweede mail gaat het om een drukfout.
Dan maar Aldi gecontacteerd en die verwezen mij opnieuw naar Medion voor herstelling. Dus nogmaals geprobeerd bij Medion.
Behalve het standaardantwoord dat dit doorgestuurd zou worden naar de klachtenafdeling krijg ik geen reactie meer van Medion.
Als dit geheugenverlies 'een drukfout' is, welke andere 'drukfouten' zal ik dan nog vinden ?
Graag had ik dan ook vernomen of er nog mensen zijn die dit toestel gekocht hebben en welke de ervaring met de preselecties is.

Bedankt voor eventuele reacties.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
RS13
Master NL
Bericht 2 van 3
4.098 Weergaven
Bericht 2 van 3
4.098 Weergaven

Goedemiddag @pasttimes

 

Ik heb het even voor je nagevraagd bij de technische dienst, en wat je telefonisch is doorgegeven klopt, zowel de datum, tijd, als de opgeslagen voorkeurszenders gaan verloren wanneer de stroom wordt onderbreken, dit is helaas fout vermeld in de handleiding. 

Opsturen ter reparatie zoals de Aldi aangeeft zal ook geen oplossing bieden omdat het niet om een defect gaat. 

 

Groeten, 

Paul

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

pasttimes
New Voice
Bericht 3 van 3
4.081 Weergaven
Bericht 3 van 3
4.081 Weergaven

Bedankt voor het antwoord. Dat is zoals ik reeds vreesde.
Je moet maar durven om de specificaties van een toestel op te vrolijken met onwaarheden.
Wordt het oude gezegde "Liegen of het gedrukt staat" nu veranderd in "Drukken wat gelogen is "?
Zelfs vandaag, net geen maand nadat ik een eerste melding hiervan maakte, staat de dezelfde handleiding nog steeds op internet.
Klanten duidelijk informeren hoort er blijkbaar niet meer bij, liever misleiden.
Voor mij is het duidelijk: dit was een eerste aankoop van een Medion toestel en zal meteen ook het laatste zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
RS13
Master NL
Bericht 2 van 3
4.099 Weergaven
Bericht 2 van 3
4.099 Weergaven

Goedemiddag @pasttimes

 

Ik heb het even voor je nagevraagd bij de technische dienst, en wat je telefonisch is doorgegeven klopt, zowel de datum, tijd, als de opgeslagen voorkeurszenders gaan verloren wanneer de stroom wordt onderbreken, dit is helaas fout vermeld in de handleiding. 

Opsturen ter reparatie zoals de Aldi aangeeft zal ook geen oplossing bieden omdat het niet om een defect gaat. 

 

Groeten, 

Paul

pasttimes
New Voice
Bericht 3 van 3
4.082 Weergaven
Bericht 3 van 3
4.082 Weergaven

Bedankt voor het antwoord. Dat is zoals ik reeds vreesde.
Je moet maar durven om de specificaties van een toestel op te vrolijken met onwaarheden.
Wordt het oude gezegde "Liegen of het gedrukt staat" nu veranderd in "Drukken wat gelogen is "?
Zelfs vandaag, net geen maand nadat ik een eerste melding hiervan maakte, staat de dezelfde handleiding nog steeds op internet.
Klanten duidelijk informeren hoort er blijkbaar niet meer bij, liever misleiden.
Voor mij is het duidelijk: dit was een eerste aankoop van een Medion toestel en zal meteen ook het laatste zijn.

2 ANTWOORDEN 2