annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P69055 Netwerspeaker

4 ANTWOORDEN 4
lvandeput
New Voice
Bericht 1 van 5
3.710 Weergaven
Bericht 1 van 5
3.710 Weergaven

P69055 Netwerspeaker

Ik heb deze Medion P69055 bijna 2 jaar in gebruik.

tot 10/11/2016 kon ik naar de belgische officiele radiostations luisteren langs de Androide ap op mijn smartphone (Allplay radio).

Nu is door een geschil tussen de VRT en RTBF radiozenders en +Tunein deze mogelijkheid afgesloten.

Kent iemand een andere apps die deze mogelijkheid geeft met een Medion P69055 of weet iemand hoe je een radiozender kan bijvoegen in Allplay radio zonder langs +Tunein te moeten gaan?

 

 

4 ANTWOORDEN 4
Anu
Scientist
Bericht 2 van 5
3.634 Weergaven
Bericht 2 van 5
3.634 Weergaven

Hoi @lvandeput

 

Zo te zien gebruikt Allplay radio inderdaad de zenderlijst van tunein, ik denk niet dat je daar een workaround voor kunt vinden als het inderdaad geblokkeerd wordt inderdaad. Tenzij je via de gewone Allplay app iets zou kunnen toevoegen? Ik heb het geprobeerd met die app, maar ik kom niet verder omdat ik zelf geen speaker heb die allplay ondersteund.

 

Groetjes, 

Anu

lvandeput
New Voice
Bericht 3 van 5
3.614 Weergaven
Bericht 3 van 5
3.614 Weergaven

Hallo Anu,

 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb ondertussen al met heel wat apps getracht om dit te omzeilen, maar telkens is er iets dat niet lukt:

Het toestel wordt niet gevonden of de apps werkt ook met Tunein en je kan er geen bijkomende zender bijvoegen....

Melke Allplay app hebt jij geprobeerd?

 

Groetjes,

 

Luc.

lvandeput
New Voice
Bericht 4 van 5
3.610 Weergaven
Bericht 4 van 5
3.610 Weergaven

Sorry maar ik heb per ongeluk op "Alle oplossingen aanvaarden" zodat nu mijn bericht als opgelost staat. Dit is niet juist.

Kan je deze status opnieuw veranderen?

 

Sorry,

 

Kuc.

RS13
Master NL
Bericht 5 van 5
3.604 Weergaven
Bericht 5 van 5
3.604 Weergaven

Goedemorgen, 

 

Bij deze de status weer teruggezet. 

 

Groeten, 

Paul

4 ANTWOORDEN 4