annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion internetradio synchroniseren met Frontier Silicon Wifi

OPGELOST
6 ANTWOORDEN 6
Snoopy
Contributor
Bericht 1 van 7
5.841 Weergaven
Bericht 1 van 7
5.841 Weergaven

Medion internetradio synchroniseren met Frontier Silicon Wifi

Hallo 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met een Medion internetradio die kan synchroniseren met bijvoorbeeld Frontier Silicon  Mijn Medion Life P855035 kan dit niet waardoor het niet mogelijk is nieuwe zenders toe te voegen  Hebben alle Medion radio;s dit of zijn er wel types waarbij je de Frontier of iets anders dan de V Tuner kunt gebruiken ? 

Bedankt alvast voor het meedenken 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 7
6.352 Weergaven
Bericht 4 van 7
6.352 Weergaven

@Snoopy

 


Snoopy schrieb:

 

Grappig dat je zegt dat je ook met mijn internetradio stations moet kunnen toevoegen  Het is mij niet gelukt en volgens de Medion klantenservice kan het ook niet via Frontier kan  Je kan alleen via V tuner een verzoek indienen om een zender toe te voegen ... 



Ik snap de klantenservice niet. Jij kunt alle zenders die in de lijst van het portaal staan aan de radio toevoegen. Alleen als jij een zender kent die niet in het portaal te vinden is en jij die graag erbij wilt hebben, moet je een verzoek indienen.

In ieder geval wens ik jou veel succes met een andere radio.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 7
5.838 Weergaven
Bericht 2 van 7
5.838 Weergaven

Hoi @Snoopy

welkom bij de community.

 

Ik neem aan jij bedoeld de P85035?

Ik heb de P85025 en heb geen problemen om zenders via dit portaal toe te voegen. En ik weet uit de Duitse community dat het ook met P85035 en andere toestellen lukt.

http://internetradio.medion.com/

of

http://www.wifiradio-frontier.com/setupapp/medion/asp/AuthLogin/SignIn.asp

Jij moet je wel van tevoren met een code welke jij op de radio moet afvragen registreren.

 

Synchroniseren heeft in dit geval een andere betekenis. Als ik het goed heb, heet dat, dat je via het portaal 2 radiotoestellen met elkaar kunt synchroniseren. Zodat zenders van een radio naar het andere worden overgedragen en jij hebt dan op die twee toestellen de zelfde zenders.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Snoopy
Contributor
Bericht 3 van 7
5.827 Weergaven
Bericht 3 van 7
5.827 Weergaven

Dank je wel @Iks-Jott  voor je antwoord  Sorry ik bedoelde idd de 85035  

Grappig dat je zegt dat je ook met mijn internetradio stations moet kunnen toevoegen  Het is mij niet gelukt en volgens de Medion klantenservice kan het ook niet via Frontier kan  Je kan alleen via V tuner een verzoek indienen om een zender toe te voegen ... 

Ik krijg het niet voor elkaar al kan mijn laptop wel communiceren met mijn radio en Media Player en Spotify het goed doen 

Na veel heen en weer mag ik hem nu terugsturen en zoek ik er dus eentje waarmee ik wel frontier kan gebruiken 

Wel hoopgevend dat het met andere Medion toestellen wel lukt want ik vind het verder een prima radio 

Groetjes Snoopy

 

 

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 7
6.353 Weergaven
Bericht 4 van 7
6.353 Weergaven

@Snoopy

 


Snoopy schrieb:

 

Grappig dat je zegt dat je ook met mijn internetradio stations moet kunnen toevoegen  Het is mij niet gelukt en volgens de Medion klantenservice kan het ook niet via Frontier kan  Je kan alleen via V tuner een verzoek indienen om een zender toe te voegen ... 



Ik snap de klantenservice niet. Jij kunt alle zenders die in de lijst van het portaal staan aan de radio toevoegen. Alleen als jij een zender kent die niet in het portaal te vinden is en jij die graag erbij wilt hebben, moet je een verzoek indienen.

In ieder geval wens ik jou veel succes met een andere radio.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Snoopy
Contributor
Bericht 5 van 7
5.792 Weergaven
Bericht 5 van 7
5.792 Weergaven

Ik zou graag een internetstation toe willen voegen dat niet in de lijst staat. Het gaat om het volgende radiostation: https://www.smooth.com.au/smooth953-player. Het lukt me niet om de juiste instellingen in Frontier toe te voegen. Weet iemand hoe ik de juiste url (i-adres) kan toevoegen?

DJdeWit
New Voice
Bericht 6 van 7
5.437 Weergaven
Bericht 6 van 7
5.437 Weergaven

@Snoopy

 

Geen idee of je 'm nog zoekt, maar hun url is: http://playerservices.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/SMOOTH953_AAC48.aac

Ik vermoed dus wel dat het om een AAC stream gaat ipv een MP3-stream.

 

Snoopy
Contributor
Bericht 7 van 7
5.433 Weergaven
Bericht 7 van 7
5.433 Weergaven

Dank je wel  @DJdeWit  wat attent  Ik heb inmiddels een andere internetradio ( geen Medion 😉  en daar kan ik ook AAC toevoegen plus hun portal had mijn favouriete  zender al in het bestand  https://www.mediayou.net/web/  kun je volgens mij  niet gebruiken bij een Medion radio maar doet het goed bij vele andere merken internet radio   

Doeg

6 ANTWOORDEN 6