annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

[Medion Life P61071] De webpagina geeft alleen maar de firmware versie weer, verder niets.

3 ANTWOORDEN 3
Paulusch
Trainee
Bericht 1 van 4
3.472 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.472 Weergaven

[Medion Life P61071] De webpagina geeft alleen maar de firmware versie weer, verder niets.

Mijn P61071 (Wi-Fi Multi-Room audio speaker unit) geeft in de web-interface alleen maar de firmware versie weer:

Firmware: ir-mmi.ref.ven6.5-jupiter6.5s
voor de rest helemaal niets.
Klopt dat wel?

 

Het lijkt mij dat ik eigenlijk ook de Friendly name moet kunnen wijzigen en de wi-fi signaal & netwerk status info moet terug kunnen vinden middels de webpagina van het apparaat, of niet soms?  Gefrustreerde smiley

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.463 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.463 Weergaven

Hoi @Paulusch

 

Ik heb de handleiding even doorgespit, maar ik vind daar nergens een vermelding van iets van een webinterface, ik gok dat je dat soort instellingen via de app zult moeten aanpassen. Ik kan het helaas niet voor je testen want ik heb zelf die speaker (nog) niet. 

Ik moet zeggen dat ik wel redelijk enthousiast ben nu ik er een beetje naar gekeken heb, vooral spotify gebruik ik best veel, dus dat hij werkt met spotify connect vind ik erg interessant, werkt dat een beetje makkelijk? En hoe vind je het geluid? 

 

Groetjes, 

Anu

Paulusch
Trainee
Bericht 3 van 4
3.453 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.453 Weergaven

Hi Anu,

zie mijn beweegreden voor dit punt hier in het Duitse topic.

Ik zal erbij zeggen dat ik het idee heb dat dit sinds de firmware update is, want volgens mij zag ik meer info alvorens de update was uitgevoerd. Wellicht dus een puntje voor Medion om goed naar te kijken.

Maar ik weet het niet zeker omdat ik de webpagina van het apparaat maar in een oogwenk heb bekeken toen ik 'm net aan wi-fi had gehangen en er al gelijk een firmware update uitgevoerd kon worden. Wat ik dus gedaan heb.

Afijn, ik wacht wel af.

 

Zelf gebruik ik géén Spotify, maar dat het daarmee overweg kan is zeker positief.

Het geluid van deze 2.1 dingen vind ik prima. Zeer geschikt voor in een afgesloten keukenruimte en/of slaapkamert,

erg goed geluid voor die doeleinden en echt hard zet ik het toch nooit.

Voor in een relatief kleine huiskamer is het ook best geschikt vind ik zelf.

Maar och, het is maar wat voor eisen je precies stelt heh?...

Paulusch
Trainee
Bericht 4 van 4
3.390 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.390 Weergaven

Er is nieuwe firmware beschikbaar: ir-mmi-FS2026-0500-0288_V2.11.12.EX65933-1A2

Daarmee wordt wel wat technische info getoond vrijwel overeenkomstig met wat een P85111 weergeeft op z'n webpagina.

Da's mooi.

 

Maar de friendly name kan men niet wijzigen via de webpagina van het apparaat. Alleen via de Lifestream app.

Dat terwijl de friendly name wel gewijzigd kan worden via de webpagina van bijvoorbeeld een P85111 of P85025.

Niet dat het een probleem is, maar het valt me alleen op.

 

3 ANTWOORDEN 3