annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dab radio’s in het algemeen.

5 ANTWOORDEN 5
Ron12
Trainee
Bericht 1 van 6
1.458 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.458 Weergaven

Dab radio’s in het algemeen.

Wat mij opgevallen is in mijn zoektocht naar een goede internet/ dab radio is het volgende:

Allen missen de resume functie. Dwz ze onthouden niet waar ze gebleven zijn als je toestel uitgeschakeld wordt. Dat gebeurt zowel bij  de podcasts als de usb stick.
Je moet later altijd weer terug zoeken waar je was gebleven. Vooral als je naar audioboeken wilt luisteren is dit heel vervelend.
Zeker 15 jaar geleden was die functie heel gewoon op toestellen.

Medion: een idee om dit via een update weer te introduceren? Veel mensen zullen dit een waardevolle aanvulling vinden. 
Of, wat ik me nauwelijks kan voorstellen: we kunnen makkelijk zonder want niemand luistert meer naar podcasts of audioboeken opgeslagen op usb stick.

ik ben benieuwd wat dit forum ervan vindt.

 

Je moet er niet aan denken als Netflix die functie niet had.Dan hadden ze geen abonnees meer en ging iedereen naar een andere streaming dienst die het wel heeft.

Waarom niet in die handige internet/dab radio’s?

5 ANTWOORDEN 5
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 6
1.450 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.450 Weergaven

Hallo @Ron12,

 

Bedankt voor uw suggestie om de functies van de Internet/Dab radio's uit te breiden.
Om beter te kunnen beoordelen of andere klanten deze functie ook missen, verzoeken wij hen kort commentaar te geven onder dit bericht.

 

Gegroet,
EastCintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Ron12
Trainee
Bericht 3 van 6
1.441 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.441 Weergaven

Goed idee, maar denk dat dit bericht weinig mensen bereikt.

Op zich is het vreemd dat het ontbreekt. Zou gewoon standaard moeten zijn. 

Ron12
Trainee
Bericht 4 van 6
1.369 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.369 Weergaven

 ik kreeg net een mail met het verzoek of mijn vraag voldoende is beantwoord.

Bij deze:

 

Het is een positief antwoord, als het zo zou werken.

Maar kijkende naar de snelheid waarop iedereen antwoord geeft op deze vraag, denk ik dat er geen antwoord gaat komen.

Ik denk dat het antwoord van de ontwikkelingsgroep moet komen.

Mijn vraag is zo vanzelfsprekend dat het vreemd is dat deze radio dat niet kan. 
Het is net zoiets als eten zonder mes en vork. Moeten we daar ook over stemmen?

@EastClintwood

EastClintwood
Moderator
Bericht 5 van 6
1.364 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.364 Weergaven

Hallo @Ron12,

 

Bedankt voor uw deelname aan de enquête. 🙂

 

We proberen altijd rekening te houden met de feedback van onze klanten voor toekomstige projecten, maar er komt geen update van alle DAB-radio's met de door u beschreven functie.

 

Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met me op.
Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Ron12
Trainee
Bericht 6 van 6
1.361 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.361 Weergaven

Uw antwoord:

Jullie houden rekening met de klanten, maar hiervoor geldt geen update? Snap ik niet…..


Moet ik dit zo begrijpen: Resumé functie is niet interessant en daarom gaan we dit niet meenemen in een update. 
Dit is taal welke ik begrijp.

 

 

5 ANTWOORDEN 5